اطلاعات تماس مشاور و دفتر یاقوت سرزمین آریایی

دفتر تهران: ۰۲۱۸۸۰۵۶۶۵۶ – ۰۲۱۸۸۴۸۰۹۹۹ خانم آقایی: ۰۹۳۶۷۷۷۷۹۰۲

مقدمه

مهاجرت به کشورهایی با امکانات رفاهی بالا و سطح خــدمات شهروندی مناسب خواست بسیاری از مشتاقان به مهاجــرت می باشد. در ایـن بین کشور کانادا به دلیل برنامه های متنوع و خدمات ویژه یکی از مقصدهای جذاب برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا می باشد اما انتخاب بهترین مسیر مهاجرتی در بین برنامه های مختلف اداره مهاجرت کانادا یکی از چالش های مهم می باشد.
در این راستا، برنامه استارتاپ ویزای کانادا یکی از برترین برنامههای مهاجرتی برای افرادیست که دارای یک ایده نو در قالب یک استارتـــــــاپ هستند. در واقع کــــانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان بـــرای زندگی شناخته می شود. با مهاجرت به کانادا، شما به یک محیط زنـدگی پویــا، امن و پر فــــرصت دست خواهید یــافت. سیستم آموزشی و بهداشتی بسیار عالی، فضای طبیعی استثنایی و فرهنگ پذیرایی از مهاجـــران، تجربهای فراگیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
در این مقاله به بررسی مزایای مهاجرتی برنامه استارتاپ ویزای کانادا میپردازیم:

اقامت دائم و شهروندی

با شرکت در برنامه استارتاپ ویزای کانادا، شما میتوانید مسیر کوتاهی را به سوی اقامت دائم و در نهایت شهروندی کانادا طی کنید. این امــر به شما امکان میدهد تا به صورتدائم در کانادا زندگی کنید و از تمامی حقوق و مزایای شهروندان کانادا بهرهمند شوید.

یک برنامه برای کل خانواده

با اقدام سرپرست یک خانواده برای برنامه استارتاپ ویزای کانادا همزمان با صدور ویزای کار برای متقاضی، ویزای کار برای همسر و ویزای تحصیلی برای فرزندان متقاضی نیز صادر می شود و متقاضی قادر خواهد بود ۲ماه پس از اقدام برای اخذ اقـامت بهمراه خانواده خود به کشور کانادا عزیمت نماید و بدون نگرانی بابت اجازه کار و تحصیل از امکانات این کشور بهره مند شود.

عدم محدودیت سنی

برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های دیگر از قبیل اکسپرس انتری و یا اخذ ویزای تحصیلی و کاری، سن متقاضی دارای اهمیت ویژه ای خواهد بود و افراد دارای سن بیش از ۵۳ سال شانس بسیار کمی برای پذیرفته شدن خواهند داشت اما در برنامه استارتاپ ویزا هیچ محدودیت سنی برای متقاضی وجود ندارد و افراد در سنین مختلف می توانند برای شرکت در این برنامه اقدام نمایند.

عدم نیاز به سطح زبان بالا

در برنامه استارتاپ ویزای کانادا کافیست سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی خود ر ا به سطح مقدماتی برسانید و نیازی به اخذ مدارک زبان با نمره های بالا نخواهید داشت.

امتیازات شهروندی

با دریــافت اقامت دائم و در نهایت شهروندی کانادا، شما از تمامی حقوق و مــزایای شهروندان کانادا بهرهمند خواهید شد. ایــن شامل دسترسی به خدمات درمــانی و آموزشی رایگان برای خود و خانواده، حق بـــرخورداری از برنامههای اجتماعی و حمایتی، حــق رأی دادن در انتخابات، حــق تقاضای کار و حقوق کاری برابر و غیــره میشود. در روشهای دیگر مانند ویزای توریستی یا ویزای کار موقت، و ویزای تحصیلی این امتیازات و حقوق بسیار محدودتر خواهد بود و شما به عنوان یک ویزا دارای محدودیتها خواهید بود.

ثبات و پایداری

با دریافت اقامت دائم و شهروندی کانادا، شما از ثبات و پایداری در زندگی و کسب و کار خود برخوردار خواهید بود. این به این معنی است که شما قادر به راهاندازی و توسعه بلند مدت کسب و کار خود خواهید بود و از مزایــای آن برای سالها بهرهمند خواهید شد. در مقابــل، روشهای مهاجرتی موقت ممکن است نیـازمند تمدید ویزا و محدودیتهایی در زمینه کــار و سکونت باشند که میتوانند باعث ناپایداری در زندگی شما شوند.

نتیجه: با توجه به مزایای باال، برنامه استارتاپ ویزای کانادا به عنوان یک راهحل جذاب و پایدار برای مهاجرت و راهاندازی کسب و کار در کانادا مطرح است. با دریافت اقامت دائم و شهروندی، شما قادر به بهرهمندی از تمامی فرصتها و حقوق شهروندان کانادا خواهید بود و شرایط زندگی خود را به بهترین شکل ممکن رشد و توسعه خواهید داد.

شروع مکالمه در WhatsApp
پشتیبانی یاقوت سرزمین آریایی

سلام.
در خدمت شما هستیم چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

پشتیبانی تماس